Aktualności

Z bagna za włosy. Rozmowa z Maciejem Wojtyszką

„Jego sposób myślenia jest nam potrzebny zawsze, tym bardziej, im bardziej musimy się wyciągać za włosy. Z bagna albo i szamba” – mówi o Münchhausenie Maciej Wojtyszko, autor i reżyser Barona Münchhausena dla dorosłych. 

Książę Łgarzy | Wojtyszko reżyseruje swój dramat o Münchhausenie

Maciej Wojtyszko reżyseruje dramat swojego autorstwa. Prapremiera Barona Münchhausena dla dorosłych odbyła się 5 marca na Scenie przy Wierzbowej.

Miłosne gry pozorów. Gramy Shakespeare’a!

Miłosne intrygi, gry pozorów, dźwiękowa feeria. Wieczór Trzech Króli albo Co chcecie w inscenizacji Piotra Cieplaka. Premiera spektaklu odbyła się 4 grudnia na dużej scenie Teatru.

200. przedstawienie „Pchły Szachrajki”

Jubileusz Pchły Szachrajki! Przedstawienie według Jana Brzechwy do muzyki Macieja Małeckiego, w reżyserii Anny Seniuk, 9 stycznia zagramy po raz 200!

Strzała Amora i nuty. Rozmowa z Piotrem Cieplakiem

Piotr Cieplak inscenizuje Wieczór Trzech Króli albo Co chcecie, podkreślając muzyczność jednej z najważniejszych komedii Shakespeare’a. Premiera – 4 grudnia na dużej scenie Teatru.

Przekroczenie | premiera „Pikniku pod Wiszącą Skałą”

Konserwatywna pensja Pani Appleyard i siły świata nadprzyrodzonego – premiera Pikniku pod Wiszącą Skałą w reżyserii Leny Frankiewicz odbyła się 29 maja w Sali Bogusławskiego.

Jeg elsker dig – po duńsku kocham cię | prapremiera „Skóry węża”

Artur Urbański przygotował sceniczną interpretację własnego dramatu. Prapremiera Skóry węża odbyła się 27 maja na scenie przy Wierzbowej.

Najpierw trzeba zasnąć. Rozmowa z Leną Frankiewicz

„Trzy dziewczyny ściągają gorsety i wiedzione przez sen wchodzą do Skały – co to znaczy?” – zastanawia się Lena Frankiewicz, reżyserka Pikniku pod Wiszącą Skałą.

Wykluczona. Rozmowa z Arturem Urbańskim

Reżyser mówi o pracy nad dramatem swojego autorstwa. Skóra węża to opowieść o słynnych twórcach – Brechcie, Swinarskim oraz o byłej kochance Brechta – Ruth Berlau.

Sonata jesienna. Motywy główne

Sonata jesienna Ingmara Bergmana w reżyserii Grzegorza Wiśniewskiego; w roli Charlotty – Danuta Stenka. Premiera odbyła się 10 października na Scenie Studio.

Korzystając z serwisu internetowego Teatru Narodowego, akceptujesz zasady Polityki prywatności oraz wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Plik cookie możesz zablokować za pomocą opcji dostępnych w przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, kliknij tutaj.

Poniżej możesz dostosować ustawienia dotyczące plików cookies:

  Zezwól na przechowywanie danych reklamowych.

  Zezwól na przechowywanie danych użytkownika.

  Zezwól na personalizację reklam.

  Zezwól na przechowywanie danych analitycznych.